torstai 8. marraskuuta 2012

Chilly

Täällä Milanossa on viime päivinä tullut hirmu kylmä! Jostain syystä minulla oli hieman harhainen kuva Pohjois-Italian ilmastosta ennen tänne saapumistani. Ajattelin, että kuljeskelen täällä varmaan vielä lokakuun lopulla shortseissa ja aurinko paistaa päivät pitkät. Vaikka kesä kestikin täällä pidempään kuin pohjoisessa, on talvi nyt aivan selkeästi tuloillaan! Olen kuullut italialaisilta kavereiltani, että täällä ei useinkaan talvisin sada lunta, mutta viima tulee kuitenkin myöhemmin talvella olemaan todella vilpoinen.

Pari viikkoa sitten pärjäsin vielä varsin hyvin nahkatakilla, kuten näistä ystäväni Heinin ottamista kuvista näkyy. Tällä viikolla olen kuitenkin jo kulkenut jatkuvasti äitini tänne tuomassa talvitakissa. Se päällä kuljeskelen ihan mielelläni tuolla kirpeässä ulkoilmassa.:) Pitkistä iltakävelyistä onkin itse asiassa tullut minulle jo melkein traditio, mutta syy tähän ei valitettavasti ole kovinkaan sporttinen. Kännykkäni Skype ei nimittäin jostain syystä toimi asunnossamme, joten aina halutessani jutskailla puhelimessa, joudun lähtemään ulos.




















Muuten tänne kuuluu oikein hyvää. Olen viime viikkoina saanut nauttia ihanista vierailijoista, sillä viikko sitten sain tänne ihanan Heinin ja viime viikonloppuna ystäväni Petterin. Kummatkin heistä antoivat taas ihan valtavasti energiaa, joka tulee todellakin tarpeen näin koekauden lähetessä. Kirjoittelen noista vierailuista tarkemmin vielä myöhemmin.

<3 Suski


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti