lauantai 13. huhtikuuta 2013

STILL ALIVE

Hejssan täältäkin suunnalta! Kevät on täällä jo aika pitkällä, mutta koska olen ollut hieman laiska kirjoittelija viime aikoina, kuvitan tämän postauksen nyt muutaman viikon takaisilla kuvilla. Göteborgissa asusteleva ystäväni Juliette oli tuolloin lähdössä Saksaan vaihtoon ja piipahti ennen lähtöään Tukholmassa. :) Oli aivan ihanaa nähdä hyvää ystävää pitkästä aikaa.







Yleisesti ottaen kevät on mennyt aivan älyttömän nopeasti! Tuntuu, kuin juuri olisin palannut Tukholmaan joululomaltani ja nyt on enää jäljellä muutama hassu kuukausi valmistumiseeni. Tämä ajanjakso on saanut monenlaiset ajatukset hyrräämään päässäni ja huomaankin nykyään usein pohdiskelevani syvällisiä joko itsekseni tai ystävien kanssa kahvikupposen äärellä. 

Olotilani on näinä päivinä todella kaksijakoinen. Toisaalta olen valtavan onnellinen ja innoissani siitä, että gradu on kohta paketissa ja viimeiset kurssitkin viimeistelyä vailla valmiit. Viiden vuoden urakka on loppusuoralla! Toisaalta taas tulevaisuus tavallaan pelottaa minua. Olen aina aiemmin keväällä tiennyt, mitä ja missä tulen seuraavana syksynä tekemään. Nyt kuitenkin tulevaisuus on kysymysmerkkejä täynnä.

Uskon kuitenkin, että asiat järjestyvät. Elleivät niin kuin tällä hetkellä toivoisin niin sitten jollain muulla lailla. Yhden asian olen kuitenkin päättänyt ja sen ajatteleminen saa minut hymyilemään: näiden ulkomailla seikkailtujen vuosien jälkeen haluan nyt etsiä töitä läheltä perhettäni Suomesta. :) 

<3 Suski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti